Admin tilmelding, uden online betaling
I denne guide viser vi jer, hvordan I foretager en administrativ tilmelding uden online betaling.
I tilfælde af at et medlem enten ikke kan eller ikke ønsker at anvende betalingskort, kan man lave en sådan tilmelding.
Laver man en admin tilmelding uden online betaling, så registreres beløbet efterfølgende som en admin betaling i regnskabet. Denne hentes ned direkte i kassekladden via feltet "Admin betaling" og bogføres, når medlemmet har betalt på anden vis.
Man skal dog være opmærksom på, at da medlemmet her ikke har noget betalingskort registreret ifbm. tilmeldingen, så vil vedkommende heller ikke kunne adviseres automatisk omkring fremtidige betalinger. Altså er det en administrator opgave at sørge for, at disse medlemmer fremadrettet får betalt igen.
Når kommende rate nærmer sig, vil der dog automatisk blive oprettet endnu en admin betaling på raten i kassekladden, som så igen kan hentes ned og bogføres, så snart medlemmet har betalt på anden vis. Og sådan fortsætter processen.
I tilmelder medlemmet ved at tilgå Medlemmer/Profiler -> Søge profilen frem -> Højreklikke på vedkommende og vælge Tilmeld. Her finder du muligheden Uden online betaling:
God fornøjelse!